وبلاگ باربری آمل

باربری تریلی آمل [☎️09119094729]

مقدمه

باربری تریلی آمل از جمله مناسب ترین خودروهای اثاث کشی است که این روزها طرفداران بسیاری پیدا کرده است. دلیل این محبوبیت، گنجایش بیشتر اتاق بار و مسقف بودن خودرو می باشد. خودروهایی مانند تریلر بهترین وسیله نقلیه برای حمل بارهای سنگین و نیمه سنگین هستند. پس اگر می خواهید جهیزیه، وسایل خانه و لوازم دفتری و اداری تان را با کمترین آسیب ممکن جابجا کنید، حتما از این نوع خودروها کمک بگیرید.

در این متن قصد داریم درباره مزایای حمل اثاثیه، جهیزیه و لوازم دفتری با خودروی تریلی گفتگو کنیم. همچنین اگر برای شما تعرفه و هزینه جابجایی بار از اهمیت زیادی برخوردار است، می توانید پاسخ خود را طی این متن به دست آورید.

مزایای اثاث کشی با تریلی در آمل

ارائه خدمات اثاث کشی با تریلی در آمل دارای سابقه طولانی است. پرسنل مجموعه باربری آمل با پشتوانه تجربه و فنونی که در اختیار دارند، به خوبی از پس جابجایی بارهای سنگین، حجیم و حساس بر می‌آیند. اگر قصد  ارسال جهیزیه به یکی از شهر دور یا نزدیک را دارید، استفاده از خودروهای تریلر بهترین گزینه است. ناگفته نماند، ارسال بار همه روزه از آمل انجام می شود. شرکت باربری آمل با انواع تریلی‌هایی که در اختیار دارد، وسایل شما را با بهترین کیفیت و در اسرع وقت جابجا می کند.

 انواع تریلی هایی که برای اثاث کشی مناسب هستند، کدامند؟

حمل اثاث با تریلی در آمل با انواع خودروهایی چون وانت، انواع خاور و تریلر انجام می شود. گاهی اوقات مشتری بنا به شرایطی، تصمیم می گیرد تا برای جابجایی اثاثیه منزل یا شرکت خود از تریلی استفاده کند. خوشبختانه شرکت باربری آمل دارای انواع تریلی به شرح زیر می باشد:

  • تریلی کمرشکن
  • تریلی ترانزیت چادری
  • تریلی بغلدار
  • تریلی کفی

اگر اثاث و وسایل خانه یا دفتر کارتان جزو محموله های بسته بندی شده و حساس می باشند، بهتر است از تریلی ترانزیت کمک بگیرید. تریلی هایی که به چادر مجهز هستند در شرایط متغیر آب و هوایی بار را سالم و دست نخورده به مقصد می رسانند.

 بررسی ابعاد تریلی برای جابجایی اثاثیه

حمل بار با تریلی در آمل باعث می شود تا با خاطری آسوده وسایل خانه و دفتر کارتان را به مقصد راهی کنید. این نوع خودروها دارای ابعاد مناسبی برای حمل یکباره وسایل و اثاثیه می باشند. شما می توانید با توجه به گنجایش این نوع وسایل نقلیه، خرد و کلان وسایل منزل تان را داخل این خودروها چیده و به مقصد روانه نمایید.

 این خودروها دارای سیزده متر و شصت سانتیمتر طول اتاق بار می باشند. همچنین، عرض اتاق این خودروها دو و نیم متر ارزیابی می شود. ارتفاع بلند اتاق های تریلر هرگونه وسیله ای را در خود جای می دهد. پس نگران قد بلند قفسه های کتابخانه، یخچال فریزر و دیگر سازه های چوبی خود نباشید. ارتفاع اتاق این خودروها بین دو و هفتاد تا دو هشتاد سانتیمتر بلندی دارند. همچنین توان حمل این تریلرها بیست و سه الی بیست و چهار تن می باشد.

باربری تریلی آمل و موضوع بیمه نامه

 

خوشبختانه باربری تریلی آمل دارای پوشش کامل بیمه نامه می باشد. باربری آمل برای تمامی مشتریان خود از بیمه باربری و حمل و نقل استفاده می نماید. این مسئله کمک می کند تا کلیه لوازم منزل، اثاثیه و جهیزیه شما در برابر خطرات و اتفاقاتی که هر لحظه در کمین خودروهای باربری هستند، در امان بماند.

بیمه حمل و نقل به بیمه ای گفته می شود که فرد یا شرکت بیمه گر در ازای وجهی که از بیمه گذار دریافت می کند، متعهد می شود. این تعهد در قبال حفظ و نگهداری کلیه وسایل و کالاهایی است که بیمه شده اند و باید سالم به مقصد برسند. در صورت بروز حادثه، بیمه گر خسارت را به بیمه گذار پرداخت خواهد کرد. چنانچه قصد جابجایی بار از شهری به شهری دیگر را دارید، پیشنهاد می کنیم حتما از بیمه حمل بار استفاده کنید.

هزینه خدمات باربری تریلی آمل

 

هزینه خدمات باربری تریلی آمل به فاکتورهای متعددی بستگی دارد. مسافت بین مبدا و مقصد، نوع آب و هوا، میزان ترافیک، نوع بار و خدماتی که از شرکت در خواست شده در تعیین هزینه ها نقش مهمی دارند. با این همه خوب است بدانید، همه روزه، ارسال محموله های سبک و سنگین از آمل تا اقصی نقاط ایران با کمترین نرخ کرایه انجام می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید با شماره تماس هایی که در انتهای همین متن آمده است، با کارشناسان ما در تماس باشید.

درخواست کارگر اسباب کشی

 خدمات باربری تریلی آمل تنوع دامنه داری دارد. یکی دیگر از خدمات ارزنده این شرکت، ارسال کارگرهای ورزیده، متعهد و با تجربه است. این پرسنل کوشا تجربه جابجایی بارهای بسیاری را در کارنامه کاری خود دارند. از همین رو، با پیچ و خم و نکات ریز و درشت این کار آشنا بوده و بر کار خود تسلط کامل دارند.

 شما می توانید از زمان بسته بندی تا چیدن لوازم منزل در مقصد از تبحر و توانمندی این پرسنل بهره ببرید. خوشبختانه جابجایی کلیه وسایل حجیم و سنگین توسط این نیروهای ورزیده به راحتی و در ایمن ترین روش های ممکن انجام می شود. مهاربندی و تخلیه بار توسط این پرسنل با کمترین ضریب خطا صورت گرفته و در اسرع وقت وظایف خود را به انجام می رسانند. معمولا حضور سه کارگر برای حمل اثاثیه ضروری می باشد.

 

ویژگی های تریلی های شرکت باربری آمل 

باربری تریلی آمل با در اختیار داشتن خودروهایی ایمن می کوشد تا بارهای ارسالی با بهترین کیفیت به مقصد برسد. یکی از تمهیدات ارزشمند این شرکت در ای زمینه مجهز بودن تریلی های این شرکت به انواع ضربه گیرها می باشد.

تریلی های باربری آمل به نحوی ایزوله شده اند که در برابر نفوذ باران و باد بسیار ایمن و مقاوم هستند. ناگفته نماند، کلیه خودروهای این شرکت اعم از نیستان، کامیون و تریلی ها پس از هر بار مراجعت از ماموریت کاملا ضدعفونی می شوند. الکل پاشی و رعایت جوانب بهداشتی باعث می شود که نفوذ و سرایت حشرات موذی مانند سوسک یا ساس به محموله ها به صفر برسد.

جمع بندی

در این مقاله به بررسی خدمات باربری تریلی آمل پرداختیم و درباره مزایای اثاث کشی با تریلی مباحثی ارائه کردیم. همچنین درباره دلایل استقبال از این نوع خودرو نکاتی ارائه شد که می توان به گنجایش بیشتر این وسایل نقلیه اشاره کرد. سپس درباره خدمات متنوعی که در شرکت باربری آمل ارائه می شود، نکاتی مطرح کردیم. بیمه باربری، ارسال کارگر و پرسنل متعهد و توانمند از جمله این مباحث بودند.

همچنین، درباره قیمت و تعرفه های خدمات باربری در شرکت باربری آمل نکاتی ارائه شد. گفتیم، نوع بار و ارزش آن، دوری یا نزدیکی مقصد، شرایط آب و هوایی و غیره از جمله عواملی هستند که می توانند در جابجایی هزینه های باربری با تریلی نقش داشته باشند.

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
09119094729
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x